morgen!! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Eva Berg - WaarBenJij.nu morgen!! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Eva Berg - WaarBenJij.nu

morgen!!

Door: Eva van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Eva

28 Juni 2014 | Nederland, Ommen

morgen gaat echt dan echt gebeuren!!!!
alles is ingepakt, uitgeprint en voorbereid.
Mijn reis naar Kenia kan beginnen!

Vandaag moet ik beginnen met het slikken van de malaria pil.
morgenochtend staat de wekker om half 7, zitten we om half 8 in de auto en staan we om 9 uur met z'n alle op Schiphol. Om dan om 12 uur het vliegtuig in te stappen.

Het afscheid zal ik wel even moeilijk vinden omdat het toch wel een hele grote en heftige reis is dat ik ga maken. Dit is de eerste keer dat ik echt ver weg ga zonder mijn ouders. Maar ik ben met een grote en suuupergezellige groep dus dat moet wel goed komen.

Om 12 uur vertrekken we dus vanuit Nederland en we vliegen eerst naar Istanbul. Dat is een vlucht van ongeveer 4 uur. In Istanbul moeten we 2 uur wachten en vertrekken we om half 7 richting Nairobi. Dat is een vlucht van ongeveer 6 uur. We komen rond 1 uur 's nachts aan in Nairobi en we verblijven dan in een hotel. De volgende ochtend vetrekken we naar onze bestemming, Nyeri.

We zijn dus behoorlijk lang onderweg maar het is het allemaal waard. De eerst volgende keer wanneer ik weer een verslag ga schrijven zit ik gewoon in een internet cafe ergens in Afrika.. wauw!

  • 28 Juni 2014 - 12:52

    Eva Van Den Berg:

    Ja,ja het avontuur kan beginnen!! Veel plezier en geniet er dik van! Papa

  • 28 Juni 2014 - 16:56

    Edo Hoogerwaard:

    Lieve Eva,

    wat ontzettend leuk dat het nu zo ver is. De voorpret is is al de helft van een mooie reis!
    Leuk om op deze manier af en toe op de hoogte te worden gebracht van je belevenissen.
    Wij wensen je een hele mooie tijd toe.

    Warme groeten namens ons allen,

    Edo, Els, Rens, Isabel

  • 29 Juni 2014 - 08:16

    Ingrid En Otto Bats:

    Lieve Eva, wat leuk om jouw avontuur hier aan de andere kant van de wereld te kunnen volgen. Wij wensen jou heel veel succes, plezier, onvergetelijke avonturen en ervaringen toe. ….. tot de volgende update en wie weet tot later….kerst….in Nederland. Dikke kus, Ingrid en Ottoxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik heb dit dagboek aangemaakt omdat ik 29 Juni voor drie weken naar Kenia vertrek. Dit doe ik met de organisatie OPIN. Samen met 20 andere jongeren gaan wij hier ontwikkelingshulp verlenen. Deze mooie reis wil ik vastleggen op camera maar natuurlijk ook geschreven en daarom ga ik hier een blog bijhouden over de reis.

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 3886

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Kenia - Nyeri

Landen bezocht: