inpakken! - Reisverslag uit Oene, Nederland van Eva Berg - WaarBenJij.nu inpakken! - Reisverslag uit Oene, Nederland van Eva Berg - WaarBenJij.nu

inpakken!

Door: Eva van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Eva

21 Juni 2014 | Nederland, Oene

Wow het komt nu wel heel erg dichtbij.
Gisteren ben ik samen met Lisette naar Almere gegaan om nog wat comfortabele en luchtige kleding te kopen.
Dat waren eigenlijk ook de enige aankopen die ik nog moest doen voordat ik kon beginnen met inpakken.

Ik neem als bagage een backpack mee van 55 liter en mijn eastpack.
Vandaag heb ik mijn backpack helemaal ingepakt zoals ik het volgende week ook doe om te kijken hoe en of alles past. En het paste!

Ik vind het wel heel lastig om te bedenken wat voor kleding ik mee zal nemen omdat je totaal niet weet wat je daar kan verwachten. Iedereen denkt bij Afrika meteen aan de 40 graden maar dat is bij mij totaal niet zo. Nyeri ligt heel hoog en de temperatuur zal overdag rond de 25 graden zijn en 's avonds kan het soms heel erg afkoelen.

De laatste dingetjes gaan deze week in de was en ik moet nog een presentje bedenken voor het gastgezin waar we een weekend verblijven. Het moet iets typisch Hollands zijn maar ook niet te cliché hahah.

Ik heb al erg veel leuke reacties gehad op het feit dat ik een blog bij ga houden over de reis. Ik weet nog niet precies hoe het daar gaat met het internet maar er is waarschijnlijk een internetcafe. Ik ben van plan om ongeveer om de 3 dagen een verslag te schrijven.
Zoals je misschien als gezien hebt kan je reageren onder mijn verslag, dat krijg ik dan te zien en je kan ook via Facebook het verslag 'liken' en 'delen'. Dat zou ik erg leuk vinden.

Nog 8 dagen!

  • 22 Juni 2014 - 15:08

    Marjolaine Van Den Berg:

    Ha Eva,nog even en het is zo ver je gaat op reis naar Kenia. Veel plezier en ik ga je blog volgen.
    Goede reis en genieten hoor!!

  • 24 Juni 2014 - 20:14

    Hetty:

    Ha Eva!
    Wat spannend allemaal!! Wat goed van je om je zo voor te bereiden op de grote reis.
    We gaan je zeker volgen in Afrika en zullen iedere keer naar je verhalen uitkijken.
    Eerst gaan we met je aftellen................succes met de laatste dingen voor je vertrek!
    Lieve groet Frans en Hetty

  • 25 Juni 2014 - 11:23

    Oma En Opa Koenis:

    Hallo Eva,

    Nog ff en je gaat op weg naar Afrika met bestemming Kenia.
    Wij vinden het ontzettend leuk voor je dat je deze reis gaat
    maken. En wij hopen dat je samen met je vriendinnen een
    hele leuke tijd zal hebben. Wij bellen je nog voor a.s. Zondag
    en wensen je nu al een heel goede reis en een ontspannend
    verblijf in het mooie Kenia. Voor nu lieve groetjes en een dikke
    KUS van oma en opa.

  • 26 Juni 2014 - 09:15

    Maurice:

    Hoi Eva,

    Je kan je niet voorstellen hoe heerlijk het is om alleen al te lezen over je voorbereidingen, ik leef helemaal met je mee!
    Ik kan niet wachten op je eerste Afrikaanse verslag!
    Een hele goede reis! LIEFS X X X Maurice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik heb dit dagboek aangemaakt omdat ik 29 Juni voor drie weken naar Kenia vertrek. Dit doe ik met de organisatie OPIN. Samen met 20 andere jongeren gaan wij hier ontwikkelingshulp verlenen. Deze mooie reis wil ik vastleggen op camera maar natuurlijk ook geschreven en daarom ga ik hier een blog bijhouden over de reis.

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 3893

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Kenia - Nyeri

Landen bezocht: